Metamorphosis – recenzja [PC]

Słysząc, że powstaje adaptacja Przemiany autorstwa Franza Kafki, pomyślałam sobie, że to genialnie, że polskie studio Ovid Works szukało inspiracji właśnie tam. W końcu

Czytaj dalej

Darksiders II Deathinitive Edition – recenzja po latach [PS4]

W życiu pewne są tylko dwie rzeczy: śmierć i podatki. W Darksiders II: Deathinitive Edition podatków nie uświadczymy, ale śmierć towarzyszyć nam będzie na każdym

Czytaj dalej

Deep Rock Galactic – recenzja [PC]

Dzieło studia Ghost Ship Games to twór zmiksowany. Jednak składniki do niego użyte były solidnej jakości – twórcy dodali wiadro Minecrafta, kiść

Czytaj dalej

The Settlers III, czyli jaki powinien być dobry RTS. Recenzja po latach [PC]

Po ogromnym sukcesie The Settlers II, w 1998 roku na rynku pojawiła się trzecia odsłona serii. Została ona wydana przez tego samego dewelopera –

Czytaj dalej

CrossCode – recenzja [PS4]

Zawsze ubolewałem nad tym, że za czasów szczeniackich ominęło mnie dużo tytułów RPG w technologii 16- i 32-bitowej. Dopiero po latach udało mi się nadrobić

Czytaj dalej

Exit the Gungeon – recenzja [PC]

Icy Tower + Bullet Hell W ubiegłym tygodniu byłem u psychologa i okulisty. Do psychologa pokierowało mnie uczucie wszechogarniającego chaosu. Na wszystkich plamach (Test Rorschacha)

Czytaj dalej

SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated. Recenzja [PC]

— JESTEŚCIE GOTOWI? — TAK JEST, KAPITANIE! — NIE SŁYSZA-ŁEEEMM! — TAK JEST, KAPITANIE!! OOOO… A KTÓŻ NA TO NA KONSOLE I PC POWRÓCIŁ!?

Czytaj dalej