[PLOTKA] Bloodborne zmierza na PS5 i PC

Bloodborne to jedna z najlepszych gier poprzedniej generacji. Premiera oryginału miała miejsce w 2015 roku i od tamtego czasu tytuł zebrał grono wiernych fanów. Liczba tychże już niedługo może się znacznie powiększyć.

Pierwsza plotka — Bloodborne: Endless Nocturne

Pierwsze informacje o nowej wersji gry przygotowanej z myślą o PS5 pojawiły się kilka dni temu, jednakże ich wiarygodność jest bardzo znikoma. Według tegoż wycieku nowa edycja tytułu miałaby nosić podtytuł Endless Nocturne, a prezentacja gry odbyłaby się we wrześniu tego roku. Sama premiera natomiast zapowiedziana miała być na październik, a produkcja ukazałaby się na PS5 oraz na platformie Steam.

Za produkcję Bloodborne: Endless Nocturne odpowiadać miał mały zespół z FromSoftware, oryginalnych twórców gry. Endless Nocturne — wedle plotek — miałby osiągać maksymalną rozdzielczość 4K przy jednoczesnym utrzymaniu stałych 60 klatek. Przypominam jednak, iż ta plotka nie pochodzi z zaufanego źródła, nieco inaczej jest w przypadku następnego wycieku.

Druga plotka — Bloodborne: Hunters Edition

Wyciek ten pojawił się wczoraj na portalu 4chan. Użytkownik o nicku Demonite podał znacznie więcej informacji odnośnie potencjalnie nadchodzącej premiery. Według ujawnionych przez niego informacji spodziewać możemy się wielu ciekawych rzeczy. Poniżej znajdziecie listę wszystkich dostępnych informacji.

Zawartość

  • Brak nowych poziomów, jednakże Cainhurst Castle oraz Cathedral Ward mają zostać powiększone o nowe lokacje
  • 3 nowe typy broni praworęcznej
    The Cainhurst Flail (Cep)
    The Coldblood Coil (Cewka/Wężownica wypełniona krwią, która okrywa ramię znacznie zwiększając obrażenia zadawane pięściami. Transformować ma się w bicz.)
    The Kos Placenta (Łożysko — Broń używana przez ostatniego bossa z dodatku.)
  • 3 nowe typy broni leworęcznej
    The Cosmic Revolver (Broń pod Arcane)
    The Impact Rifle (Strzelba o małym zasięgu, jednak rekompensuje to dużymi obrażeniami z bliska. Każdy strzał zużywać ma dwa pociski.)
    The Great One’s Touch (Czerwona macka, którą można będzie wymachiwać i ogłuszać przeciwników bądź parować ataki.)
  • 2 tryby wydajności
    Tryb jakościowy – 30 klatek w natywnym 4K z cieniami w technologii Ray Tracingu.
    Tryb wydajnościowy – 60 klatek w rozdzielczości 1440p, która skalowana ma być do 4K z gorszymi jakościowo cieniami nadal w technologi Ray Tracingu.
  • Niektórzy NPC mają mieć w końcu zsynchronizowane usta z wypowiadanymi kwestiami.

Zmiany Quality of Life

  • Tryb dla daltonistów
  • Polepszone czasy ładowania
  • Możliwość zmiany przypisanych przycisków
  • Przenoszenie się z lokacji do lokacji ma być możliwe bez odwiedzania “Snu”

Dodatkowe informacje

  • Wersja PC ma działać maksymalnie w 60 klatkach i na komputerach miałaby ukazać się maksymalnie rok po premierze wersji na PS5
  • Brak nowych przeciwników czy bossów
  • Chalice Dungeons pozostaną bez zmian
  • Premiera miałaby odbyć się na przełomie stycznia i lutego następnego roku
  • Za tę edycję odpowiadać ma studio NIXXES Software BV oraz Sony Asobi Team

Cena za upgrade do Hunters Edition zależna ma być od posiadanej przez nas wersji gry. Podstawowa wersja gry miałaby uprawniać do zakupu ulepszonej wersji za $20. Jeżeli posiadamy podstawkę i dodatek, koszt ten miałby wynieść nas $10. Jeżeli natomiast posiadamy edycję GOTY, upgrade byłby darmowy.

Czy wierzyć można któremuś z tych wycieków? Nie, ani trochę. Dopóki nie uzyskamy informacji z oficjalnego źródła, każdy taki wyciek traktować należy jako nic pewnego. Drugi wyciek jednakże pochodzi najprawdopodobniej od osoby, która niejednokrotnie przynosiła już informacje o produkcjach studia FromSoftware. Istnieje więc małe prawdopodobieństwo, że coś może być na rzeczy.

Przy okazji, zapraszam do naszej recenzji Fallouta 76 po latach!

Źródło, Źródło


Pamiętaj, aby przed zakupem zawsze sprawdzać cenę → Najniższe ceny gier znajdziesz na Ceneo.
Kupując za pośrednictwem naszego linku wspierasz rozwój naszego portalu, dziękujemy!


Dzięki, że doceniłeś nasz wkład i przeczytałeś ten wpis do końca! Jesteś częścią naszej społeczności i to od Ciebie zależą nasze dalsze kroki. Możesz nam pomóc:

  • zostawiając komentarz - wiele się nie napracujesz, a my dowiemy się na czym Ci zależy,
  • polub nasz fanpage na Facebooku, żebyś z łatwością otrzymywał informacje o naszej działalności,
  • daj znać znajomym - razem stworzymy wielką społeczność "Testerów Gier",
  • zasubskrybuj nasz kanał YouTube jeżeli chciałbyś, abyśmy publikowali więcej filmów.

Robert Pytlak

Konsolowiec z dziada pradziada. Grę uznaje za skończoną, dopiero gdy wbije platynę. Pisał już o wszystkim oprócz modzie. Git Gud and Praise the Sun!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *