Mythic Il’gynoth – mechaniki walki w kilku grafikach

Podczas progressowania Mythic Emerald Nightmare, zaraz po Dragons of Nightmare, „Złe oko” Il’gynoth sprawiało największe problemy,  dlatego utworzyłem kilka grafik, które mogą pomóc w kilku głównych mechanikach walki.

 

1. Pozycjonowanie globulek pod okiem. 

 

Jeżeli globulki pojawiają się po jednej ze stron osoby z fixate powinny ustawiać się po przeciwnej stronie, aby doprowadzić je pod oko:
2. Unikanie ataków od globulek w trakcie pojawienia się plam na ziemi.

Od momentu pojawienia się plam do ich wybuchu mamy wystarczająco dużo czasu, aby gracze z fixate ustawili się na nich jak najdalej od nadciągającej globulki:

3. Pozycjonowanie się wewnątrz oka podczas pierwszej fazy. 
Dwukrotnie będziemy zmuszeni zabiegać się w jedno z dwóch miejsc które pozostaje bezpieczne, a nastepnie rozbiegać. Najważniejsze, aby po każdym rozbiegnięciu wracać na to samo miejsce tzn. mając wyjście bezpośrednio za nami, dzięki czemu przy drugim, ostatnim rozbieganiu, wszyscy będą znajdować się jak najbliżej wyjścia, co pozwoli wszystkim na bezpieczne rozproszenie się:

4. Ułatwienie rozbiegania się po pierwszej fazie przy wykorzystaniu portalu Warlocka. 

Umieszczenie portalu zaraz przed wyjsciem z oka pozwoli na łatwiejsze rozproszenie przy wybieganiu:

Na koniec film z first kill’a:
 

k0ster

Pasjonat gier od komputerowych, po planszowe. Z przyjemnością śledzę nowinki technologiczne. Uwielbiam biegać, jeździć na rolkach oraz uczyć się nowych rzeczy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *