Nieliniówki, open-worldy i sandboksy – czy babranie się w wirtualnej piaskownicy ma sens?

Choć niewątpliwie potencjał gier — jako medium i sztuka zarazem — nie został jeszcze wyczerpany i przez wiele następnych lat będziemy świadkami nowatorskich osiągnięć

Czytaj dalej

7 gier, które miło byłoby zobaczyć na ekranach naszych smartfonów

Rynek gier na smartfony jest na tyle duży, że wielkie korporacje, mające w swoim posiadaniu wiele dochodowych marek, zaczynają chętnie spoglądać w jego kierunku. Jednak nie

Czytaj dalej

Najlepsze i darmowe oprogramowanie do optymalizacji komputera!

Internet bardzo często kusi nas wizją o wiele sprawniejszego sprzętu bez ponoszenia kosztów (na ciebie patrzę, Advanced SystemCare); jednakże bardzo często

Czytaj dalej

Gathering Storm – testujemy DLC do Civilization VI [PC]

Sid Meier’s Civilization jest definitywnie najpopularniejszą marką gier 4X na świecie, a wraz z 14 lutego na rynku pojawiło się najnowsze rozszerzenie do szóstej części

Czytaj dalej

Historia Według Gier. Część 6: WSPÓŁCZESNOŚĆ

Mówią, że historia to – zaraz po matematyce (tfu!) – najmądrzejsza z nauk, humanistycznych. Dlaczego? Od przodków można się wiele nauczyć i łatwo osądzić,

Czytaj dalej

Historia Według Gier. Część 4: NOWOŻYTNOŚĆ

Mówią, że historia to – zaraz po matematyce (tfu!) – najmądrzejsza z nauk, humanistycznych. Dlaczego? Od przodków można się wiele nauczyć i łatwo osądzić,

Czytaj dalej

Historia Według Gier. Część 3: ŚREDNIOWIECZE

Mówią, że historia to – zaraz po matematyce (tfu!) – najmądrzejsza z nauk, humanistycznych. Dlaczego? Od przodków można się wiele nauczyć i łatwo osądzić,

Czytaj dalej

Historia Według Gier. Część 2: STAROŻYTNOŚĆ

Mówią, że historia to – zaraz po matematyce (tfu!) – najmądrzejsza z nauk, humanistycznych. Dlaczego? Od przodków można się wiele nauczyć i łatwo osądzić,

Czytaj dalej

Historia Według Gier. Część 1: PREHISTORIA

Mówią, że historia to – zaraz po matematyce (tfu!) – najmądrzejsza z nauk, humanistycznych. Dlaczego? Od przodków można się wiele nauczyć i łatwo osądzić, że historia lubi

Czytaj dalej