Monster Hunter World – ponad 6 mln sprzedanych kopii w dwa tygodnie

Nominowana do najbardziej oczekiwanej gry roku, produkcja studia Capcom jest piątą odsłoną serii fantasy o zabijaniu potworów. Tytuł zadebiutował na rynku gier 26 stycznia i zebrał świetne noty od recenzentów.

Po dwóch tygodniach od dnia premiery, Monster Hunter World zostało zakupione ponad 6 milionów razy. Na czele państw, w których gra jest dystrybuowana, okazuje się stać rodzimy kraj dewelopera – Japonia, z wynikiem 1,5 mln. Co więcej, już trzy dni po premierze, gra została sprzedana w 5 milionach kopii łącznie. Najnowszy produkt Capcomu jest najchętniej kupowanym w całej serii.

Czy mamy do czynienia z najlepiej sprzedającą się grą roku? W tym momencie nie sposób tego stwierdzić, należy pamiętać, że na horyzoncie widnieje jeszcze kilka znaczących premier, m.in. długo wyczekiwany Red Dead Redemption 2, kontynuacja klimatycznej produkcji opartej na prozie Głuchowskiego – Metro Exodus – a także kolejna odsłona brutalnego slashera God of War. Największą konkurencję zdaje się stanowić pierwszy z wymienionych tytułów, a to za sprawą rzeszy fanów oczekujących na sequel bardzo udanego dzieła firmy Rockstar, znanej głównie z serii GTA.


Pamiętaj, aby przed zakupem zawsze sprawdzać cenę → Najniższe ceny gier znajdziesz na Ceneo.
Kupując za pośrednictwem naszego linku wspierasz rozwój naszego portalu, dziękujemy!


Dzięki, że doceniłeś nasz wkład i przeczytałeś ten wpis do końca! Jesteś częścią naszej społeczności i to od Ciebie zależą nasze dalsze kroki. Możesz nam pomóc:

  • zostawiając komentarz - wiele się nie napracujesz, a my dowiemy się na czym Ci zależy,
  • polub nasz fanpage na Facebooku, żebyś z łatwością otrzymywał informacje o naszej działalności,
  • daj znać znajomym - razem stworzymy wielką społeczność "Testerów Gier",
  • zasubskrybuj nasz kanał YouTube jeżeli chciałbyś, abyśmy publikowali więcej filmów.

Kamil Wiechnik

Weteran gier wideo, mający styczność z każdym gatunkiem. RPG'owy ekspert, scenariuszowy wyjadacz, growy znawca. Wszędzie dostrzega alegorie, nawiązania do ogólnopojętej kultury i głebokie przesłania egzystencjalne. Twórca wideo, zarówno tego dotyczącego gier, jak i tego bardziej ambitnego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *